Oдин з кoлишніx кeрівників General Motors Бoб Лутц відвeртo рoзпoвів прo пoдії кінця 2000-x, кoли aмeрикaнці пoзбулися Saab, Pontiac тa Hummer. Після фінaнсoвoї кризи 2008-гo дo General Motors прийшли прeдстaвники уряду СШA. Від крaxу кoнцeрн вдaлoся врятувaти, aлe в прaгнeнні скoрoтити витрaти кризoві мeнeджeри пoзбулися «зaйвиx» брeндів. Відстoяти вдaлoся лишe Buick тa GMC.
У рeгулятoрів Oбaми нe було питань лише прежде Cadillac та Chevrolet, решту марок влада США була готова ліквідувати. Відстояти Buick вдалося завдяки успіху в Китаї. Порятунку GMC допомогла фінансова звітність: знак була беззбитковою, і не пішла під ніж, хоча урядовці вважали її придатком Chevrolet.
Решті пощастило менше. Борис Лутц визнав, що Hummer ніколи отнюдь не повинен був бути окремим брендом: маркетологи припустилися помилки, ради яку довелося розплачуватися, розширюючи лінійку автомобілів. Нате думку топменеджера GM, варто було зробити Hummer моделлю GMC: у результаті в среднем і вчинили, але вже з електричними пікапами та позашляховиками.
Своєю особистою втратою Фавн Лутц вважає Pontiac. Жодних доводів топменеджера фінансисти безграмотный прийняли, вказуючи на факти: пломба збиткова вже багато років. Позитивні моменти були: молоді покупці GM обирали саме Pontiac, а лінійка дозволяла розраховувати нате оздоровлення продажів. А ось ліквідацію Saab керівник вважає вірним кроком, адже попри кохання журналістів продажі залишали бажати кращого.
Мало-: неграмотный відчуває ностальгії Боб Лутц і следовать брендом Saturn. Наприкінці 2000-х виділяти окрему марку для того бюджетних Chevrolet було недозволеною розкішшю, і Saturn зжив себя. GM хотів продати марку, але мало-: неграмотный зміг. У результаті з восьми брендів залишилося лише чотири, що дозволило автоконцерну залишитися для плаву.