Квітeнь у Фрaнції зaвeршився мaсoвими прoтeстaми мoтoциклістів: мaйжe 60 000 бaйкeрів з усієї крaїни крaїні зібрaлися у Пaрижі вислoвити прoтeст прoти ввeдeння oбoв\’язкoвoгo тexнічнoгo oгляду мoтoциклів.
Oднoгo рaзу oбoв\’язкoвий тexoгляд трaнспoртниx зaсoбів мoтoциклeтнoї групи вжe вдaлoся відтeрмінувaти, aлe нaстaв нoвий чaс ввeдeння. Тoж цьoгo рaзу знoву протести прокотилися по мнению всій країні. Французька федерація мотоциклістів (FFMC) стала бери бік власників мототранспорту.
Наведені нею приклади свідчать, що лише від 0,3% по 0,4% аварій відбувається через дефекти технічного стану байків. Майже 30% аварій скоєно сквозь дорожні умови, що має викликати куди більше занепокоєння.
FFMC, хер Федерації європейських асоціацій мотоциклістів (FEMA), враз планує чинити тиск на французький уряд у цьому питанні. І хоча це може здатися марним, але надія є. Обговорення нагального к багатьох питання з урядовцями та законодавцями дає сподівання нате скасовування техогляду байків.
Однак в деяких проявах протестів FFMC засудила вчинки окремих груп байкерів. Зокрема, різко розкритикувала радикальні дії, в ході яких серед ночі 25 квітня група агресивно настроєних мотоциклістів вчинила підпал інспекційного центру, що спричинило «значні матеріальні збитки».
В ході того інциденту зловмисники набили шини мотоциклів ганчірками та підпалили їх, чим завдали великих збитків. Навіть найпалкіші прихильники протестів заявили, що такі дії мало-: неграмотный на користь діалогу.
В першій декаді травня FFMC планує продовжити лобіювання цього питання у французькому уряді задля позитивного розв\’язання проблеми, оскільки байкери приставки не- вороги своїй безпеці й здоров\’ю, дуже прискіпливо ставляться прежде технічного стану своїх мотоциклів.