Водневим авто неможливо ефективно конкурувати з електромобілями

Oлeксaндр Влaскaмп, гeнeрaльний дирeктoр кoмпaнії MAN Truck&Bus, скaзaв журнaлістaм, щo вoднeві aвтo нe мoжуть сьoгoдні eфeктивнo кoнкурувaти з eлeктричними вaнтaжівкaми.

«Oднa спрaвa — мaти тexнoлoгію, a іншa — життєздaтність тexнoлoгії. Зeлeний вoдeнь нeдoступний про трaнспoртувaння, і нeмaє сeнсу пeрexoдити з дизeля нa вoдeнь, якщo джeрeлo енергії отнюдь не є стійким», — сказав Власкамп журналу Expansiоn.

По (по грибы) його словами, існує два способи розглядати концепцію сталого розвитку, яка стосується комерційних вантажних перевезень. Перше — стійкість бізнесу, а друге — екологічна стійкість. Власкамп стверджує, що водень, принаймні нате даний момент, не є стійким в обох сенсах цього пустозвонство.

Топ-менеджер німецької компанії зазначив, що виробництво зеленого водню набагато дорожче, ніж виробництво електроенергії з відновлюваних джерел. Він також пояснив, що, окрім вищих виробничих витрат получай одиницю корисної енергії, водень необхідно розподіляти та зберігати ради допомогою спеціальних контейнерів високого тиску, схильних по витоків.

«Сьогодні ви не можете купити водень менше ніж следовать 13-14 євро. І він не зелений. Коль ми матимемо зелений водень, він знадобиться во (избежание важкої промисловості у виробництві сталі, цементу чи пластику», — додав Власкамп.

Из-за його словами, MAN все ще продовжує інвестувати в дослідження водню тільки с целью перевірки даної гіпотези про його неефективність.

Зазначається, що MAN вже отримав 800 запитів получи и распишись замовлення своїх електричних тягачів, які можуть долати від 600 впредь до 800 кілометрів за день, залежно від специфікації замовлення. MAN також каже, що працює по-над покращеними акумуляторами, які дозволять проїжджати понад 1000 кілометрів щодня.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.