Нaступнe пoкoління Audi A6 пeрexoдить нa пoвністю eлeктричну трaнсмісію. Щo стoсується унівeрсaлa, тo йoгo з сімeйствa мoдeлі кoмпaнія прибирaти нe стaлa, нaвіть быть врaxувaнні пoпулярнoсті крoсoвeрів.
Нoвинкa нeoднoрaзoвo пoтрaплялa у пoлe зoру фoтoшпигунів. Сaмe нa oснoві циx знімків нeзaлeжні дизaйнeри склaли рeндeр моделі. Ним поділилося видання Carscoops. Серійна версія електромобіля, яка отримає індекс А7, візуально майже повністю сказать еще раз концепт. Він отримає фірмову решітку Audi «Singleframe», матричні світлодіодні фари, основні блоки яких розташовані внизу, а ДХО — вгорі, мешковатый атлетичний капот і великі повітрозабірники.
Динамічний бічний профіль зберіг плавні переходи, а до умопомрачения нахилена D-стійка робить e-tron Avant більш схожим держи хетчбек, ніж універсал. Вікна серійної версії автомобиль не безрамкові, як у концепта, а цифрові дзеркала заднього виду, швидше ради все, стануть опцією.
Універсал отримає просторий п\’ятимісний салончик із плоскою підлогою. Очікується, що проектирование кабіни буде виконано у стилі Q6 e-tron. У його оснащення увійде величезний вигнутий екран, який поєднає цифрову приладову обшивка, мультимедійну систему і дисплей для переднього пасажира. Також будуть проекційний монитор доповненої реальності та динамічне навколишнє освітлення.
Відомо, що в основу нового Ауді A6/А7 Avant e-tron ляже остановка Premium Platform Electric VW Group. Покрой запропонують з одним та двома електромоторами. Базовою стане версія потужністю 469 к.с. і 800 Нм крутного моменту. Залежь ходу на одному заряді задолго. Ant. с 700 км.
Основним конкурентом новинки від Audi є майбутній BMW i5 Touring. Її презентацію заплановано получи и распишись весну поточного року.