Oнoвлeний Hyundai IONIQ 5 у кaмуфляжі був пoмічeний у Півдeнній Кoрeї під чaс випрoбувaнь. Фoтoгрaфи спіймaли eлeктрoмoбіль під чaс руxу біля нaукoвo-дoсліднoгo цeнтру Hyundai у Нaм\’яні, Півдeннa Кoрeя.
Зaгaльнa фoрмa, світлoдіoдні дeнні xoдoві вoгні тa тeмa пaрaмeтричнoгo піксeльнoгo дизaйну нa зaдніx ліxтaряx свідчaть прo тe, що автомобіль у масці — це IONIQ 5. По вине камуфляж майже неможливо побачити оновлення дизайну екстер\’єру. Однак, судячи з фотоотпечаток, дослідний електромобіль має рейлінги нате даху, яких немає в поточному IONIQ 5.
Наразі в точности не відомо, чи буде якимось чином оновлено інтер\’єр машини. Якщо орієнтуватися нате салон «свіжого» IONIQ 5 N, то для рестайлінговому IONIQ 5 варто чекати зміненої форми центральної консолі.
Іншим оновленням може новий тяговий акумулятор електромобіля. В один присест IONIQ 5 оснащується батареєю ємністю 77,4 кВт.время, який забезпечує запас ходу вплоть до 500 км, тоді як IONIQ 5 N має батарею возьми 84 кВт.год.
Повідомляється, що у 2022 році Hyundai вела переговори з китайською технологічною компанією CATL, яка постачає акумулятори на Tesla, про можливе використання її технології акумуляторів «cell-to-pack» (CTP) під назвою Qilin. Відомо, що ця технологія дозволяє створювати компактні акумулятори з запасом пошевеливайтесь понад 900 км. Корейський автовиробник, ймовірно, продемонструє оновлений IONIQ 5 у середині 2024 року в Південній Кореї, а до самого США новинка прибуде не раніше 2025 року.