На майданчиках для проведення тендерів на державні закупівлі необхідно здійснити реєстрацію та пройти перевірку. Українська Універсальна біржа tender.uub.com.ua не є винятком. Тільки після ідентифікації користувач зможе брати активну участь у всіх торгах. При цьому він отримує доступ до всіх можливостей платформи.
Проходження авторизації за допомогою КЕП/ЕЦП
КЕП/ЕЦП – розшифровується як електронний цифровий підпис, також він називається кваліфікованим. З його допомогою можна провести ідентифікацію своїх даних та реалізувати підпис документації. На законодавчому рівні вона наділяється всіма можливостями, як і власноручний варіант.
- Спочатку потрібно провести вхід у профіль компанії, який було створено під час реєстрації. Там буде висвітлено повідомлення про те, що компанія не пройшла ідентифікацію. Для її початку потрібно натиснути відповідну кнопку (підписати ЕЦП/КЕП).
- У вікні користувач переходить до вибору файлу. У списку всіх документів комп’ютера вибирається потрібна позиція з підписом.
- У разі знаходження у власника апаратного ключа ставиться галочка у відповідній графі. Після цього вводиться потрібний пароль захисту.
- Завершальним етапом буде натискання на кнопку підписати.
Всі ці позиції виконуються у строгому порядку. Не можна пропустити або переступити через опцію, оскільки процедуру не буде завершено. Тільки після затвердження всіх даних можна отримати повноцінний доступ до порталу та розпочинати процедуру проведення закупівель та вибору постачальника.
Проходження перевірки за допомогою оплати
Крім використання цифрового підпису (ЕЦП/КЕП), ідентифікація може пройти за допомогою проведення процедури оплати з розрахункового рахунку зареєстрованої організації. Це можна реалізувати із особистого кабінету на торговому майданчику.
- Для цього вибирається вкладка балансу, в якій має бути пункт його поповнення.
- Відкривається спеціальне поле, у яке необхідно буде запровадити суму для оплати. Користувач вводить необхідний розмір суми без урахування податку на додану вартість. Після цього вибирається варіант «Сформувати рахунок фактуру щодо оплати» і проводиться перехід до наступного етапу.
- Власнику особистого кабінету відкриється вікно, у якому буде висвітлено повідомлення про те, що рахунок для проведення транзакції було сформовано та направлено на електронну пошту компанії. Провести його завантаження можна відразу звідти, натиснувши на відповідне посилання.
- Після того, як оплату буде здійснено та кошти будуть зараховані на рахунок профілю, організація отримає статус ідентифікованого користувача.
Обидві ці дії дозволяють пройти перевірку та отримати активний статус. Завдяки цьому можна здійснювати всі процедури, пов’язані з тендером та всіма необхідними торгами на закупівлях. Користувач вибирає найбільш оптимальний та привабливий варіант для проведення реєстрації. Вони не викличуть труднощів, оскільки проводяться у максимально спрощеному варіанті.