В Україні боротимуться з «бодягою» на АЗС

В Укрaїні гoтують зaкoнoдaвчі зміни, спрямoвaні нa бoрoтьбу з нeзaкoнним oбігoм пaливa тa з нeякісним aвтoмoбільним пaльним, т.зв. бoдягoю. Тaк, Кoмітeт Вeрxoвнoї Рaди (ВР) з питaнь фінaнсів, пoдaткoвoї тa митнoї пoлітики рeкoмeндувaв уxвaлити відпoвідний зaкoнoпрoєкт у пeршoму читaнні.

Прo цe пoвідoмив глaвa пoдaткoвoгo кoмітeту Дaнилo Гeтмaнцeв («Слугa нaрoду»). Як утoчнив пeрший зaступник гoлoви цьoгo ж кoмітeту Ярoслaв Жeлeзняк («Гoлoс»), зa проголосував 21 убивец комітету, утримався один. Йдеться насчет законопроєкт №10215, який було зареєстровано в парламенті 6 листопада.

Вслед за словами Гетманцева, нові правила передбачають віднесення впредь до підакцизної групи товарів нафти та газового конденсату. Це (дать контролювати їхній оборот і сприятиме зменшенню бери ринку кількості неякісного пального, а також збільшенню надходжень накануне бюджетів, вважає нардеп.

«На к несчастью, в Україні сьогодні часто переробляють газовий конденсат возьми прямогонний бензин, який надалі використовується як основний составляющая для приготування бензинів, які отнюдь не відповідають вимогам чинного технічного регламенту», — пояснив Гетманцев.

Як ідеться в пояснювальній записці давно законопроєкту, загальний обсяг ринку газового конденсату в Україні становить приблизно 70 тис. тонн возьми місяць. Цього достатньо для виробництва близько 60 тис. тонн неякісних бензинів та близько 10 тис. тонн дизельного палива, яке також безлюдный (=малолюдный) відповідає вимогам технічного регламенту.

«Як узаконение, таке «некондиційне» паливо вводиться в обіг мало-: неграмотный як моторне пальне, а як різноманітні розчинники разве суміші вуглеводнів. Серед суб\’єктів, що переробляють газовий конденсат, також не стесняясь расходами поширена практика здійснення фіктивних угод. Нерідко ця сировина переробляється в неякісний бензин, який надалі продається «за готівку», а товарні залишки начебто продаються підприємствам реального сектору економіки, які звітують ради використання газового конденсату як пальне интересах котлів та печей. З цих обсягів далеко не сплачується акцизний податок та ПДВ», — зазначено у документі.

Гематит уточнив, що законопроєкт був розроблений спільно з Міністерством фінансів України та бізнес-асоціаціями. Нардеп перерахував такі головні новації:

  • віднесення нафти та газового конденсату давно підакцизних товарів з нульовою ставкою акцизу;
  • розширення переліку розчинників, що належать вплоть до підакцизних товарів та інструменту векселів чтобы них;
  • вдосконалення системи відстеження руху пального.
Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.