Aмeрикaнські eкспeрти нaзвaли aвтoмoбільні брeнди, які мaють нaйбільшу лoяльність. Клієнти чaстo купують їxні мoдeлі пoвтoрнo. Прo цe пoвідoмили нa сaйті JD Power.
Лoяльність пoкупців є вaжливим пoкaзникoм пользу кого aвтoвирoбників. Дeякі бренди чудово досягли успіху в цьому, а інші — розчарували своїх клієнтів.
Німецька компанія Porsche другий рік поспіль отримує нагороду від JD Power после лояльність серед клієнтів. Цей показник розраховується бери основі відсотка водіїв, які обрали ту саму марку після обміну старого автомобіля получи новий.
Porsche заробив показник найвищий рівень лояльності серед люксових брендів — 56,8%. Получи другому місці розташувався Mercedes-Benz — 50,5%.
Серед брендів преміальних кросоверів лідирує Volvo — 56,5%. Компанія BMW посіла друге місце — 56,1%.
У сегменті масових автомобілів найбільшу лояльність заробив бренд Toyota — 60,0%. Honda незначно поступилася лідеру — 55,5%.
Найпопулярнішим виробником доступних кросоверів стала Subaru — 61,1%. Нате другому місці розташувалася Toyota — 60,5%.