Нeнaзвaнe джeрeлo пoвідoмилo япoнську кoрпoрaцію прo нeчeснe прoвeдeння випрoбувaнь нa пaсивну бeзпeку возле бічнoму удaрі. Внутрішнє рoзслідувaння підтвeрдилo прaвoту інсaйдeрa: з\’ясувaлoся, щo нeдoрoгі Toyota, Daihatsu і Perodua прoйшли крaш-тeст з мoдифікoвaним внутрішнім oблицювaнням пeрeдніx двeрeй, тoді як нa сeрійні машини ставилися травмонебезпечні дверні карти.
Темя правління Toyota Motor Акіо Тойода вже вибачився впереди покупцями по всьому світу. Провина дочірньої фірми Daihatsu (відповідальна вслед за «бюджетники» Toyota для азіатських ринків) названа «абсолютно неприпустимою і підриваючою довіру клієнтів». Ради оцінками корпорації у групі ризику 88 тисяч машин в целях Таїланду, Малайзії, Мексики та країн Перської затоки.
В результаті внутрішнього розслідування з\’ясувалося, що держи Toyota Yaris ATIV, Toyota Agya та їх «клонах» на пороге краш-тестом модифікували дверні карти, щоб у разі спрацьовування бічних подушок безпеки гострі краї захисної обшивки безвыгодный пошкодили манекен. Тепер японській компанії доведеться с новой силой випробувати «бюджетники» з належними деталями, а також замінити карти дверей получи и распишись вже проданих машинах. Постачання автомобілів із групи ризику зупинено.
Бенц із Daihatsu — не перший випадок, коль «дочка» Toyota підставляє материнський объединение. Минулого року фірма Hino спровокувала дизельгейт получи внутрішньому ринку: виявилося, що підрозділ комерційної техніки майже двойка десятки років фальсифікував дані относительно рівень викидів дизельних двигунів.