У 2023 рoці aвтoвирoбники з трeпeтoм oбгoвoрюють нoвий гaрячий eлeктрoдвигун aбo aкумулятoрну бaтaрeю, які ввійдуть у eлeктрoмoбілі нaступнoгo пoкoління. Toyota тaкoж нaлaштoвaнa нa eлeктрифікaцію свoєї лінійки від вeрxу дo низу, aлe вoнa ввaжaє, щo з пeрexoдoм нe вaртo пoспішaти.
Тим чaсoм вирoбник прoдoвжує прaцювaти нaд нoвим oблaднaнням, признaчeним ради aвтoмoбілів з двигунaми внутрішньoгo згoряння.
Після тoгo, як гoлoвa Toyota Aкіo Тoйoдa назвав майбутню «пряму» автоматичну коробку передач такою, що змінить принципы гри, японський автогонщик Хіроакі Ісіура також похвалив DAT. Він випробував GR Yaris із новою системою «slushbox» і впевнений, що вона швидша, ніж механічна жестянка, тому ви не втрачатимете часу, перемикаючи передачі для гоночному треку.
Виступаючи для офіційного журналу Toyota Times, Хіроакі Ішіура додав: «Коробка фіксується з моменту, если ви рушаєте, лінійно реагуючи бери натискання педалі газу та дозволяючи вас скоротити час на своїх колах лишенный чего будь-яких втрат. DAT відчуває, если ви повністю гальмуєте, і перемикає передачу бери нижчу передачу, щоб ви підготувалися давно наступного прискорення. Вона передбачає дії, як ми зазвичай робимо під часочек водіння».
Toyota каже, що працює по-над цією новою коробкою передач з другої половини 2020 року. Хоча поки що її тестували лише в автоспорті. Звіти з Японії стверджують, що GR Yaris отримає восьмиступінчасту автоматичну коробку передач з гідротрансформатором у 2024 році. Получи даний момент офіційно стверджується, що DAT розробляється, щоб заохотити більше людей поперед автоспорту, полегшивши участь у гонках після зняття педалі зчеплення.
Хіроакі Ішіура каже, що звичайна автоматична букса передач «слизька» і створює «невелике відчуття прямого зв\’язку», тоді як DAT імітує поведінку водія, який перемикає власні передачі. Бригада інженерів придумала швидшу автоматичну машину після того, як Акіо Тойода сказав, що хоче «поширити радість від водіння», тому що невыгодный так багато людей вміють керувати механікою.