Мaйбутнє відрoджeння Toyota FJ Cruiser мoжe бaзувaтись нa тій жe aрxітeктурі, щo й нoвий кoмпaктний пікaп Hilux Champ зa 13 000 дoлaрів. Япoнський журнaл Best Car ствeрджує, щo плaтфoрмa пікaпa ляжe в oснoву мaйбутньoгo пoзaшляxoвикa кoмпaнії, який нaдійдe у вирoбництвo пізнішe цьoгo року.
Намагатися з\’ясувати, що автовиробник зробить далі, — це марна снаряжение. Компанії не хочуть розповідати относительно майбутні продукти, а деталі, що витікають неофіційно, маловыгодный завжди правдиві. Причому велика частина інформації базується держи розпливчастих витоках з анонімних джерел.
Ідея крихітного позашляховика в ретро-стилі та квадратних пропорціях звучить приголомшливо? Где-то, це справді непогано звучить, але маловероятно чи буде приносити значні прибутки Toyota. Американські споживачі безвыгодный люблять маленьке та дешеве, тому позашляховик бери базі Champ, запущений у Таїланді наприкінці минулого року, здається неперспективним, принаймні чтобы ринку США.
Однак Toyota насправді неважный (=маловажный) має компактної позашляхової платформи у своєму портфоліо, якщо вона хоче запропонувати щось менше, ніж Land Cruiser. Це може вплинути держи продажі RAV4. Окрім цього випуск такої машини сверху базі моноприводної платформи послабляє позашляхові можливості, оскільки Toyota происходить тонку межу між задоволенням від бездоріжжя та доступністю.