Tesla мoжe випускaти нaйбaжaніші eлeктрoмoбілі у світі, aлe цe нe скaсoвує тoгo, щo дaлeкo нe всі з ниx є нaдійними. Кoмпaнія ввaжaє зa крaщe нe брaти учaсть в oпитувaнняx aмeрикaнськoгo aгeнтствa JDPower, щoб нe пoрівнювaти сeбe з aвтoмoбілями кoнкурeнтів. Aлe нoвe дослідження німецької організації «Tuev-Verband» дає тривожне уявлення ради те, на що можна очікувати, якщо купити вживану Tesla Model 3.
Європейські фахівці проаналізували всі автомобілі, що продаються в Німеччині, і оцінили їхню надійність шляхом підрахунку кількості разів, які та чи інша схема провалила технічний огляд. Нагадаємо, у Німеччині техогляд необхідно проходити кожні 2 роки получи автомобілях старших 3 років.
У ході нього технічна інспекція перевіряє працездатність таких компонентів як: шасі, гальма, кермо, фари, дзеркала, ремені безпеки та багато іншого. Якщо щонайменше Вотан тест буде «завалений», то автомат не зможе легально їздити дорогами країни.
У результаті найгіршим автомобілем на купівлі та експлуатації у найпопулярнішій віковій категорії (від 2 после 3 років) виявився седан Tesla Model 3. Згідно з підрахунками німецьких аналітиків, 14,7 відсотка таких машин безвыгодный пройшли техогляд цього року.
Найчастішими проблемами, пов\’язаними з цією 4-дверкою, експерти назвали несправності гальмівної системи. Крім того, фахівці «Tuev-Verband» говорять оборона частий вихід з ладу підвіски машини, що виникає внаслідок підвищеного навантаження нате шасі через вагу акумуляторів.