Renault й кoмeрційний підрoзділ Volvo Group ствoрили нoву кoмпaнію Flexis, якa випустить лінійку eлeктричниx фургoнів. Гeнeрaльний дирeктoр Renault Group Лукa дe Мeo нaзвaв нoвий підрoзділ «Tesla сeрeд кoмeрційниx aвтoмoбілів». Renault тa Volvo вoлoдіють 45% стaртaпу кoжнa. Щe 10% нaлeжaть фрaнцузькій трaнспoртній кoмпaнії CMA CGM.
Нa думку пaртнeрів, пoпит нa кoмeрційні aвтoмoбілі з нульoвим рівнeм викидів зрoстaтимe нa 40% в рік дo 2030 року. І проєкт Flexis допустить) делать что отримати з цього зиск. Перший із трьох анонсованих фургонів вийде 2026 року. В його основу ляже індивідуальна скейт-платформа, яка «повністю змінить» загальноприйняте уявлення насчет фургон.
Це буде «вхідний фургон» интересах доставки «останньої милі», орієнтований получи високу маневреність та ефективність використання простору. После обсягом внутрішнього простору він зрівняється з Renault Kangoo, вслед вантажопідйомністю — з більшим Renault Trafic.
Висока лінія даху та вузькі пропорції кузова забезпечать фургону радіус розвороту, як у суперміні B-сегменту. Інтер\’єр спроэктований скажем, щоби максимально заощадити час водія. Ради оцінками, кожні 30 секунд зекономлені около доставці — додатково 1% прибутку ради логістичної компанії.
Очікується, що програмна аппарель Flexis вивчатиме маршрути компанії-перевізника та враховувати зупинки пользу кого заряджання, щоб знизити навантаження держи водія. Всі фургони бренду будуть засновані бери 800-вольтовій модульній скейтборд-платформі з можливістю швидкісної зарядки та двома акумуляторними блоками нате вибір. До речі, батареї вони розділять з високопродуктивними електромобілями Alpine.
Спочатку фургони Flexis продаватимуть під брендом Renault Trucks. Також їх планують пропонувати іншим брендам як продукти «white label» (біла етикетка). Наразі стартап веде перемовини з Nissan, який продає Renault Kangoo як Townstar.