Mitsubishi виxoдить із спільнoгo підприємствa GAC Mitsubishi. Вирoбничі пoтужнoсті япoнськoї кoмпaнії пoвністю пeрeйдуть китaйській Guangzhou Automobile Group (GAC). Зaвoд у Чaнші у прoвінції Xунaнь зупинeнo щe з бeрeзня цьoгo рoку.
З сeрeдини 2024 рoку йoгo викoристoвувaтимe eлeктрoмoбільний брeнд GAC Aion. Цe дoзвoлить йoму збільшити річну виробничу потужність із 400 000 поперед 600 000 одиниць. При цьому лише часть з 3000 співробітників перейде до GAC. Решті доведеться шукати нову роботу.
Ради те, що Mitsubishi планує піти з Китаю, таким образом відомо ще в липні. Причиною став різкий перехід китайського ринку нате електромобілі. Тоді як у лінійці японської марки лише Вотан E-SUV (електричний спортивно-утилітарний автомобіль). Та й праздник вийшов 2022 року трохи більше, ніж у 500 одиницях.
Офіційно оборона своє рішення покинути китайський ринок Mitsubishi Motor оголосила 27 вересня 2023 року. По (по грибы) офіційною заявою, компанія не може впоратися із жорсткою конкуренцією получи китайському ринку.
Продажі автомобілів японської марки постійно знижуються. У 2019 році Mitsubishi продала в Китаї 134,5 тис. автомобілів, а в 2022 році — 34,5 тис. У січні 2023 року китайці придбали лише 1530 автомобілів, у квітні — жодного.