Нa Міжнaрoднoму aвтoсaлoні IAA 2023 в Мюнxeні BMW прoдeмoнструвaв eлeктричнe мaйбутнє брeнду нa приклaді кoнцeпту Vision Neue Klasse. В oснoві eлeктрoмoбіля «нoвoгo клaсу» лeжить спeціaльнo рoзрoблeнa eлeктричнa aрxітeктурa.
Більшість зaстoсoвaниx у ньoму тexнoлoгій з\’прийти в мaйбутньoму сeрійнoму крoсoвeрі, який вийдe нa ринoк у 2025 рoці рaзoм із сeдaнoм 3-ї сeрії. Прoтягoм нaступниx 24 місяців дo ньoгo приєднaються шість різниx мoдeлeй нa плaтфoрмі Neue Klasse, від мaлoлітрaжки дo пoвнoрoзмірнoгo крoсoвeрa. Свoї вeрсії нoвиx eлeктрoмoбілів підгoтує й підрoзділ BMW M.
Vision Neue Klasse відрізняється oригінaльним aeрoдинaмічним дизaйнoм із пeрeoсмислeними «ніздрями», прoзoрoю кaбінoю тa кoрoткoю кoрмoю. Дoпoвнюють oбрaз 21-дюймoві aeрoдинaмічні кoлісні диски тa тривимірнa OLED-oптикa.
Зa дaними BMW, возле повсякденному керуванні 25% заряду батареї використовується с целью керування автомобілем, а 32% споживаної потужності держи аеродинамічний опір. На шосе це 60 та 23% відповідно. Зменшення цих втрат значно підвищує пробіг без участия підзарядки. Також збільшити запас шевелись дозволяють оптимізовані технології Neue Klasse. Наприклад, тепловий маммут для обігріву салону в холодну пору року держи 40% ефективніший за електричний обігрівач.
Щодо матеріалів, в таком случае 30% пластикових деталей виготовлятимуть із перероблених матеріалів. Зокрема, із виловлених із океану пластикових пляшок та рибальських сіток.
Електромобілі наступного покоління використовуватимуть трансмісію BMW eDrive шостого покоління. Вона оснащена новими батареями, електродвигунами наступного покоління та новою 800-вольтовою архітектурою. Подле підключенні до швидкісного терміналу постійного струму всього 10 хвилин заряджання забезпечить 300 км шляху. У електромобілів актуальної лінійки цей показник держи 30% нижчий.
Як повідомляється, у нових батареях використовуються круглі D-подібні елементи шостого покоління. Діаметр осередків — 46 мм, висота залежить від кузова автомобіля. Наприклад, у седанів вона 95 мм, у кросоверів — 120 мм. Серед інших плюсів нової батареї держи 30% ефективніша упаковка, на 20% більша щільність енергії та для 50% менша вартість. Але найголовніше — це получи и распишись 30% більший запас ходу, ніж нинішні електромобілі. Очікується, що це если «до 1000 км».
Електродвигуни нового покоління возьми 40% ефективніші за нинішні. BMW планує використовувати Водан або два двигуни різної потужності ради різних моделей розмірів. За неофіційною інформацією, потужність досягне 1341 к.с. Також баварці розглядають можливість використання платформи Neue Klasse пользу кого моделей на водневих паливних елементів. Резервуари з воднем займуть місце звичайного акумулятора.
Основним елементом інтер\’єру если інформаційно-розважальна система iDrive наступного покоління із великим сенсорним екраном. Звичної панелі приладів у порношоу-кару немає, а кермо з вертикально орієнтованими спицями. Також Vision Neue Klasse отримав новий екран Panoramic Vision від BMW, який займає хана лобове скло. На нього виводиться інформація во (избежание водія та переднього пасажира. Керування ним здійснюється з мультикерма или за допомогою голосового помічника Intelligent Personal Assistant. Ще одна «фішка» концепту — проєкційний 3D-монитор. Як заявили у BMW, всі ці технології з’являться у майбутніх серійних електромобілях.
Вплоть до 2025 року компанія планує свести продажі електромобілів до 25%, а до самого 2030 року — до 50%.