Сьoгoдні нa бeзмeжниx aмeрикaнськиx прoстoрax мoжнa зустріти чимaлo мaгістрaльниx тягaчів, щo відслужили свoє. Нeзвaжaючи нa пoвaжний вік кількa дeсятків рoків і прoбіг у сoтні тисяч миль тaкі мaшини щe мoжнa рeaнімувaти. Нeщoдaвнo кoмaндa aвтoмoбільниx «слідoпитів» відшукaлa в кущax відoму бeзкaпoтну мoдeль White Road Commander, яка простояла без затей неба 30 років. На одометрі красувалася циферка 607 544 милі (біля мільйона кілометрів).
Во (избежание підйому кабіни використали буксирні ремені, що прикріпили после переднього бампера пікапу Dodge Ram. Після того, як кабіна відкинулася, було виявлено зв\’язку заіржавілих ключів. Цікаво, що в моторі залишилося ще трохи олії. Тому було вирішено поднять на ноги машину, використавши нові акумулятори. І що ж, из-за кілька хвилин «Дорожній командир» порадував характерним риком і неабияким вихлопом із труби. Тепер трактор явно поновлять для майбутніх поколінь.
Відзначимо, що White Road Commander випускався з 1972 до самого 1983 року. Тягач отримав повністю алюмінієву кабіну з характерною решіткою радіатора. 1975 року з\’явилися модернізовані двері. Кабіна спершу була завдовжки 88 дюймів 223,5 см, з одним спальним місцем, але пізніше з\’явилася її подовжена версія, у тому числі з високим дахом. Держи машину встановлювалися найрізноманітніші силові агрегати Сummins та Сaterpillar, потужністю від 190 после 450 к.с.
Цікаво, що White Road Commander експортувався і впредь до Європи, зокрема до Швейцарії та Великобританії.