Кoмпaнія Hyundai витрaтить 85 мільярдів дoлaрів нa рoзрoбку eлeктрoмoбілів. У плaні, рoзписaнoму дo 2032 рoку, знaчиться сумa в 85,41 мільярдa дoлaрів, яку Hyundai вклaдe у влaсний рoзвитoк. Дo пeршoчeргoвиx зaвдaнь вxoдять рoзрoбкa тa збільшeння oбсягів прoдaжу «зeлeниx» aвтoмoбілів нa нaйвaжливішиx в (видах сeбe світoвиx ринкax — нa бaтьківщині в Півдeнній Кoрeї, СШA та Європі.
Ож прописаний в новій бізнес-стратегії Hyundai Motor Way. Hyundai та її преміальна «дочка» Genesis націлені получи 34-відсоткову частку електрокарів у своїх світових продажах та 53-відсоткову — возьми ключових ринках до 2030 року. Цілі продавати 840 тисяч електрокарів прежде 2026 року та 1,87 мільйона задолго. Ant. с 2030-го збільшено на 100 тисяч та 130 тисяч одиниць відповідно.
Предварительно кінця десятиліття частка електромобілів повинна скласти 53 відсотки від усього числа машин Hyundai, що продаються в США. У Європі цільовий показник — 71 відсоток, у Південній Кореї — 37 відсотків. Амбітні плани Hyundai планує виконати завдяки багатомільярдним вкладенням.
Кошти (руко)водить на перепрофілювання заводів з виробництва ДВС сверху електродвигуни, а також на створення нових складальних майданчиків виключно угоду кому) електрокарів, включаючи Hyundai Motor Group Metaplant America, що будується в американському штаті Джордія.
Незважаючи сверху більш високу собівартість електромобілів, Hyundai сподівається швидко підняти прибуток вслед рахунок масштабу. Для «батарейних» машин розроблять нові платформи, які прийдуть для зміну нинішній E-GMP. Вони будуть стандартизовані і соизволять будувати машини різних класів — від кросоверів різних розмірів вплоть до пікапів та люксових машин. З 2025 объединение 2030 рік Hyundai Motor Group подать 13 нових моделей, включаючи чотири під шильдиком KIA.