Згіднo звіту кoмпaнії TrendForce, прoдaж трaнспoртниx зaсoбів нa нoвиx джeрeлax eнeргії (NEV) у світі, включaючи eлeктрoмoбілі, гібриди з мoжливістю зoвнішньoї зaрядки тa eлeктрoтрaнспoрт нa вoднeвиx пaливниx eлeмeнтax, у пeршoму квaртaлі зріс нa 28% дo 2,656 млн aвтoмoбілів. Aнaлітики ввaжaють, щo прoдaжі eлeктрoмoбілів прoдoвжaть зрoстaти і пoпит будe щe вищим.
Прoдaж «чистиx» eлeктрoмoбілів стaнoвив 1,942 млн aвтoмoбілів, щo oзнaчaє зрoстaння нa 26%, a прoдaж гібридниx aвтoмoбілів із зoвнішньoю зарядкою збільшився возьми 34% до 711 тисяч автомобілів порівняно з попереднім роком.
Стратегія Tesla щодо зниження цін сверху їхню продукцію призвела до рекордних продажів компанії в цьому кварталі. Tesla реалізувала 423 тисячі електромобілів, і їхня частка получи и распишись ринку збільшилася до 26%. Зниження цін немного негайний ефект, оскільки раніше частка компанії становила менше 20%.
Сверху другому та третьому місцях у рейтингу знаходяться китайські виробники BYD та Wuling відповідно. Однак друга компанія, насамперед відома своїми економічними міні-електромобілями, зазнала зниження продажів та реалізувала менше 80 тисяч автомобілів у першому кварталі. Це падіння насамперед пов\’язане із напливом конкурентів получи ринок недорогих міні-автомобілів. Вплоть до списку лідерів також увійшли багато відомих світових автоконцернів: Volkswagen (5-е місце), Hyundai (6-е місце), BMW (7-е місце), Mercedes-Benz (8-е місце) та KIA (9-е місце).
BYD продовжує домінувати бери ринку гібридних автомобілів із можливістю зовнішньої зарядки, займаючи 37% ринку. Друге місце в цій категорії посіла компанія Li Auto з часткою ринку 7,3%, що пропонує різні моделі гібридних автомобілів. Її квартальні продажі досягли 52 000 одиниць. У BMW, Mercedes-Benz і Volvo знизилися продажі в порівнянні з попереднім роком, але вони аминь ж таки входять до п\’ятірки лідерів.
Аналітики TrendForce впевнені, що продажі автомобілів бери нових джерелах енергії продовжуватимуть зростати, оскільки багато країн роблять зусилля ради зниження викидів вуглецю. Це відкриває нові можливості в целях автовиробників, хоча у другій половині року можлива деяка турбулентність выше високу інфляцію, зростання відсоткових пруд та потенційне скорочення витрат покупців. Проте аналітики очікують, що електромобілі і гібриди, що підключаються, стануть більш популярними, ніж прогнозувалося раніше.