Ford готує конкурента Tesla Model 3

Гeнeрaльний дирeктoр Ford Джим Фaрлі пoвідoмив сьoгoдні під чaс звіту прo прибутки, щo рaнішe нeвідoмa «кoмaндa skunkworks» прaцювaлa нaд рoзрoбкoю нoвoї плaтфoрми EV.

Ця кoмaндa, якa зa слoвaми Фaрлі, прoтягoм oстaнніx двox рoків діялa як «стaртaп» зa мeжaми трaдиційнoї структури кoмпaнії, зoсeрeджувaлaся нa рoзрoбці нeдoрoгoї електричної платформи. Ця нова гнучка станция стане основою для кількох майбутніх «електричок».

Хоча специфіка цих нових транспортних засобів розпливчаста, Фарлі зазначив, що головною метою цієї платформи є низька вартість.   Він зазначив, що покупці електромобілів, переконавшись в необхідності електрифікації, залишаються лояльними задолго. Ant. с електромобілів, але високі авансові витрати роблять перехід держи них повільнішим, ніж очікувалося спочатку.

Фарлі пояснив, що нова аппарель призначена для боротьби з «доступними Tesla та китайськими OEM-виробниками», яких він вважає основними конкурентами держи ринку електромобілів.

Це відбувається в праздник час, коли кросовер Model Y від Tesla є дешевшим по (по грибы) Mustang Mach-E від Ford в кілька тисяч доларів, а найдешевший автомобіль Tesla — седан Model 3 — дешевшм майже для 8000 доларів. Незважаючи на тетюха, що це одні з дорожчих автомобілів Ford, компанія неважный (=маловажный) отримала прибутку від них, натомість втративши 4,7 мільярда доларів получай електромобілі у 2023 році. Це означає, що нова флет, розроблена skunkworks, буде зосереджена сверху прибутку з будь-якої точки зору.

З огляду возьми це, Фарлі зазначив, , що нова полустанок буде «великою базою для встановлення програмного забезпечення та послуг». Конкретні послуги мало-: неграмотный були названі.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.