Румунськa кoмпaнія Metaplast прeдстaвилa Dacia Duster Electric — як ствeрджує видaння EVmarket, пeрший Duster з пoвністю eлeктричнoю силoвoю устaнoвкoю. Нa трaнсфoрмaцію крoсoвeрa пішлo пoнaд двa рoки і 150 тисяч єврo. Пeрспeктиви прoeкту нeзрoзумілі, і нaвіть їздити дoрoгaми зaгaльнoгo кoристувaння тaкий Duster нe мoжe, oскільки йoгo нeoбxіднo oмoлoгувaти.
«Зелений» Dacia Duster замислювався як тестовий автомобіль с целью деталей компанії Metalplast, яка виготовляє нестандартний поролон для тюнінгу. Кросоверу дісталися великі бампери, розширені колісні арки, що приховують великі тачка, збільшені пороги, дифузор та пробка на місці решітки радіатора.
Povestea primului SUV Dacia Duster Electric. Are suspensie pneumatic? ?i un motor electric de 230 CP —>…
Опубліковано EVmarket Субота, 18 травня 2024?р.
По (по грибы) основу взяли Duster другого покоління з дизельним мотором, який мав вирушити получай звалище. Замість 1,5-літрового двигуна його оснастили 215-сильним агрегатом від Nissan Leaf, зменшивши загальну віддачу до самого 60 відсотків. З місця до 100 км/годочек 1700-кілограмовий електричний кросовер може розігнатися лише после 11-12 секунд. Звичайному Duster з рідним «дизелем» держи цю вправу було потрібно 10,2 секунди.
Задолго. Ant. с оснащення кросовера увійшли пневматична підвіска та акумулятор ємністю 55 кВт.годочек від Volkswagen ID.3, на повному заряді якого кросовер може проїхати после 350 кілометрів. Заряджається він від пристрою змінного струму потужністю 22 кВт. Скільки часу займе заряджання, отнюдь не вказано.