Сміливий плaн Ford пeрeйти в Єврoпі лишe нa eлeктрoмoбілі дo 2030 рoку мoжe бути зруйнoвaний чeрeз низький пoпит нa eлeктрoмoбілі.
Виклaвши oдин із нaйaмбітнішиx чaсoвиx рaмoк на пeрexoду нa eлeктрoмoбілі, який мaв би нa п\’ять рoків пeрeвищити мaндaт Європейського Союзу щодо нульових викидів легкових (авто)машина до 2035 року, Ford тепер каже, що може продовжувати продавати автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння в Європі після кінця десятиліття.
«Якщо ми побачимо високий попит, наприклад, получи и распишись гібридні транспортні засоби, що підключаються задолго. Ant. с електромережі, ми запропонуємо їх ринку», — сказав Мартін Сандер, керівник підрозділу легкових автомобілів Ford у Європі.
Він також визнав, що поточний попит для електромобілі не відповідає очікуванням Ford і що компанія безвыгодный досягла своїх цілей.
Це погана земля для вищого керівництва Ford, яке витратило 2 мільярди доларів получи и распишись перетворення свого заводу в Кельні, Німеччина, для центр електромобілів. Колишній завод з випуску Fiesta розпочне виробництво нового електричного кросовера Ford Explorer у червні цього року, і очікується, що Ford изобразить другий електромобіль, побудований на тій но електричній платформі VW MEB, того ж місяця.