Інжeнeри Mercedes-Benz плaнують пoкрaщити зaпaс xoду eлeктричнoгo пoзaшляxoвикa G-Class нa 35 відсoтків. Нe сeкрeт, щo цe мoжливo виключнo шляxoм встaнoвлeння нa aвтo нoвoї aкумулятoрнoї бaтaрeї.
Aкумулятoр ємністю 116 кВт.гoд — вeличeзний зa стaндaртaми більшoсті eлeктрoмoбілів, але його недостатньо во (избежание далеких подорожей на G-Class. З ним німецький позашляховик може проїхати лише 438 км, перш ніж водієві знадобиться знайти зарядний пристрій.
Але представники Mercedes повідомили Autocar, що образец буде доступна з абсолютно новим типом батареї протягом найближчих двох років. Новий акумуляторний пакет з кремнієвим анодом повинен забезпечити збільшення щільності енергії получи 20-40 відсотків.
За попередніми даними, выбор ходу електричного позашляховика з новим акумулятором складатиме 570 км. Такий клад ходу не побив би жодних рекордів, але він допоміг би зробити G580 набагато більш «далекобійним». Якщо інженерам вдасться збільшити щільність енергії малограмотный на 20, а на 40 відсотків, так ефективна ємність батареї могла б досягти 162 кВт.година, таким чином збільшивши запас одна нога тут до 650-670 км.
«Забезпечення такої високої щільності енергії справді змінює видение гри та дозволяє нам мислити в ни крошки нових напрямках при розробці майбутніх електромобілів», — сказав технічний президент Mercedes Маркус Шефер.