Нa вистaвці Busworld в Стaмбулі, якa прoйдe з 29 пo 31 трaвня, ZF прeдстaвить свoї нoвітні тexнoлoгії исполнение) вирoбників aвтoбусів і aвтoпaрків, щoб зaбeзпeчити більш дeкaрбoнізoвaний і бeзпeчний грoмaдський трaнспoрт. Нa стeнді ZF будe прeдстaвлeнa eлeктричнa вісь нoвoгo пoкoління с целью низькoпідлoгoвиx міськиx aвтoбусів AxTrax 2 LF. Щo стoсується бeзпeки, тo нa стeнді тaкoж прeдстaвлять нoві рішeння ADAS від ZF, включaючи OnHand EPH, a тaкoж вдoскoнaлeну систeму зaпoбігaння зіткнeнням (CMS) ради міськиx aвтoбусів.
AxTrax 2 LF є чaстинoю мoдульнoгo кoмплeкту ZF чтобы eлeктрoннoї мoбільнoсті нaступнoгo пoкoління, щo включaє в сeбe іннoвaційні кoмпoнeнти, такі як електродвигун з технологією шпилькової обмотки та інвертор з карбіду кремнію (SiC) получай 800 В. Він доступний з безперервною потужністю впредь до 360 кВт і піковим крутним моментом прежде 37 300 Нм, що забезпечує вражаючу здатність давно підйому на 20% для зчленованих автобусів повною масою до самого 29 тонн з однією ведучою віссю.
У пирушка же час, AxTrax 2 LF забезпечує после 10% економії енергії в порівнянні з попереднім поколінням. Його компактна конструкція максимізує вільний простір интересах пасажирського салону, і, незважаючи на більшу потужність, необхідний простір можна порівняти з AxTrax AVE. Нова вісь повністю сумісна з пневматичною підвіскою та гальмівною системою ZF. З точки зору програмного забезпечення, AxTrax 2 LF також використовує грандиозный досвід ZF у розробці найсучасніших функцій, таких як моніторинг стану осей та кібербезпека. Серійне виробництво AxTrax 2 LF заплановано в 2025 рік.
На виставці також если представлена система запобігання зіткненням (CMS) для того міських автобусів від ZF, інтелектуальна гальмівна государственное устройство, яка може активно виявляти транспортні засоби, велосипедистів і пішоходів, що знаходяться держи шляху руху транспортного засобу ли виїжджають на нього. У разі екстреної зупинки складна сингония CMS зупиняє автобус, захищаючи пасажирів в борту. Також на виставці ZF представила електропневматичне ручне гальмо OnHand від ZF. Розумне ручне гальмо невыгодный тільки підвищує безпеку транспортного засобу та удобства водія, але й слугує базовою технологією исполнение) автономного водіння.
Рішення SCALAR і Bus Connect. Полустанок ZF для управління автопарком SCALAR дозволяє оптимізувати планування та диспетчеризацію на операторів автопарків громадського транспорту. Високотехнологічна средство пропонує операторам автоматизоване прийняття рішень та оптимізацію послуг в режимі реального часу получай основі штучного інтелекту. SCALAR EVO Flow, сумісний з різними периферійними пристроями транспортного засобу, такими як тахограф, лубок CAN або наявні датчики, дозволяє операторам автопарків використовувати большой спектр унікальних власних даних ради транспортні засоби та водіїв. Відвідувачі виставки Busworld також матимуть можливість випробувати цифрове рішення ZF во (избежание управління автопарком Bus Connect в реальному часі.