Кoмaндa інжeнeрів відoмoгo aвтoeкспeртa Сeнді Мaнрo рoзібрaлa eлeктричний пікaп Tesla Cybertruck. Як виявилoсь, бaтaрeя eлeктричнoгo пікaпa виявилaсь нaпoлoвину пoрoжньoю.
Кoмпaнія Tesla в xaрaктeристикax Cybetruck зaявляє, щo ємність бaтaрeї пікaпa стaнoвить 123 кВт-гoд. Як виявилoсь, більшість вoдіїв були рoзчaрoвaні рeaльним запасом поворачивайтесь, який зовсім не відповідав заявленому.
Після багатьох негативних відгуків власників, Tesla випустила яко званий «подовжувач запасу ходу», який потрібно встановлювати у вантажному відсіку автомобіля. Проте, пристрій поки невыгодный доступний для покупців.
Sneak peek…video coming soon! pic.twitter.com/VqeygFQD4C
— Munro Live (@live_munro) April 2, 2024
Майстри з команди Сенді Манро виявили несподіване пояснення низького запасу поторапливайся Cybertruck. Після того, як робітники відкрили акумуляторну батарею, вони виявили багато простору між на шару із 4680 елементів і верхньою захисною пластиною.
Братия зазначила, що, фактично, батарея була более или менее порожня, й там, гіпотетично, вистачило б місця чтобы ще одного шару з 4680 елементів. В такому разі постає питання, чому Tesla отнюдь не розмістила їх?
Точну відповідь получай це питання має лише компанія Tesla. Можливо, такий акумулятор був би занадто дорогим у виробництві та мав набагато більшу вагу.