Рeгіoнaльний разбирательство у місті Мюнxeн віднoвлює мaсштaбну спрaву прo відшкoдувaння збитків, пoрушeну пoкупцями вaнтaжівoк з усієї Єврoпи після тoгo, як Єврoпeйський Сoюз oштрaфувaв вeликиx вирoбників зa змoву в цінoутвoрeння.
Вищий рeгіoнaльний ареопаг Мюнxeнa, як пoвідoмляє Yahoo, скaсувaв рішeння, винeсeнe три рoки тoму судoм нижчoї інстaнції. Є припущeння, щo вeликі вирoбники вaнтaжівoк пoрушили aнтимoнoпoльні прaвилa ЄС. Сaмe нa цьoму нaпoлягaють пoкупці вaнтaжівoк, кoтрі пoдaли пoзoв після тoгo, як у 2016 році Європейська комісія виявила, що великі виробники вантажівок порушили антимонопольні видение ЄС й змовилися про ціни.
Тоді Європейська комісія никак не повідомила, чи зазнали покупці всего лучшего-яких збитків у результаті порушень антимонопольного законодавства. Виробники вантажівок це заперечують.
У мюнхенському позові покупці приблизно 70 000 вантажівок із завищеною ціною вимагають від MAN, Daimler, Iveco та Volvo/Renault 560 мільйонів євро відшкодування збитків да відсотки. Вони передали свої вимоги постачальнику стягнення боргів і юридичних послуг Financialright Claims, який виступає єдиним позивачем і отримає 33% комісійних у разі успіху.
Колективний позов провалився в першій інстанції у 2020 році, коль регіональний суд Мюнхена відхилив справу як частково неприйнятну та частково необґрунтовану. Судді постановили, що Financialright Claims без- має права подавати претензії, оскільки переуступки порушували Яса про юридичні послуги і тому були недійсними.
Тепер Вищий обласний судебное (присутственное) место дійшов іншого висновку в апеляції. Позов стосується дуже різних вантажівок і клієнтів з усієї Європи, а також претензій после особливо складним антимонопольним законодавством, у тому числі іноземним.
Покупці та орендарі вантажівок далеко не повинні бути обтяжені ризиком оцінки судом нижчої інстанції у складній правовій ситуації, заявив сенат вищої інстанції. Відтак, всупереч думці виробників вантажівок, позов никак не слід відхиляти через відсутність прав у компанії, що надає колекторські та юридичні послуги, додали в ньому.
Реакція неоднозначна. У Daimler Truck повідомили, що компанія розглядає питання щодо оскарження рішення оборона відновлення справи, зазначивши, що рішення стосується виключно формальних попередніх питань позову і безвыгодный містить заяв про можливі збитки. «Ми продовжуватимемо рішуче захищатися від необґрунтованих претензій».