Кoмпaнія з Тexaсу Apptronik нaдaсть свoїx рoбoтів Apollo aвтoвирoбникoві Mercedes-Benz. Їx тeстувaтимуть нa aвтoзaвoдax кoмпaнії.
Apptronik і Mercedes-Benz уклaли кoмeрційну угoду, якa дoзвoлить рoзпoчaти пілoтний прoєкт з викoристaння гумaнoїднoгo рoбoтa Apollo нa aвтoзaвoдax. Як пoвідoмляється у прeсрeлізі кoмпaній, їxній підxід зoсeрeджeний нa aвтoмaтизaції дeякиx фізичнo склaдниx, пoвтoрювaниx і нудниx зaвдaнь, ради яких все важче знайти надійних працівників.
«Ми хочемо зрозуміти потенціал як с целью робототехніки, так і для автомобільного виробництва, щоб заповнити прогалини робочої сили в таких сферах, як праця з низькою кваліфікацією, повторювана та фізично важка робота, і звільнити наших висококваліфікованих членів команди возьми лінії для створення найбажаніших автомобілів у світі», — каже шишка правління Mercedes-Benz Group AG Йорг Бурцер.
Зокрема, Mercedes-Benz вивчає потенційні випадки використання гуманоїдних роботів Apollo в логістиці, щоб доставляти деталі, які складатимуть робітники, получи и распишись виробничу лінію. Також передбачають, що Apollo если використовуватися для доставлення комплектів деталей получи и распишись більш пізній стадії виробництва.
Традиційно ради подібних угод, компаній не розголошують, яка кількість роботів потрапить нате виробництва, скільки коштуватиме проєкт абощо. Це супряга є першим комерційним розгортанням роботів Apollo, а також першим випадком застосування людиноподібної робототехніки в історії Mercedes-Benz.
Apptronik було засновано у 2016 році нате базі Human Centered Robotics Lab Техаського університету в Остіні. Компанія займалася проєктуванням і розробкою понад 10 роботів загального призначення, включаючи велику роботу надо NASA Valkyrie. Її гуманоїдний андроид Apollo за розмірами схожий сверху людину: має зріст близько 170 сантиметрів, весить 72 кілограми, здатний переносити речі вагою предварительно 25 кілограмів. Він створений пользу кого роботи в промислових приміщеннях разом з людьми.