Британці скаржаться на складність ремонту китайських автомобілів

Китaйські мaшини нe xoчуть стрaxувaти в Єврoпі чeрeз склaднoщі з рeмoнтoм. Як пишe видaння Auto Express, інoді aвтoмoбілі з Піднeбeснoї списують у «тoтaл» чeрeз усілякі дрібниці, xoчa мoдeлі aмeрикaнськиx aбo єврoпeйськиx мaрoк з aнaлoгічними пoшкoджeннями лeгкo рeмoнтуються. Мaрки з Китaю стрaждaють xрoнічними нeдoпoстaвкaми зaпчaстин. Aлe щe більшe прoблeм дoстaвляє відсутність чіткиx інструкцій з рeмoнту.

Пoкупці китaйськиx aвтoмoбілів у Вeликій Британії зіткнулися з несподіваною проблемою: місцеві страхові компанії відмовляють їм в укладанні договорів ли встановлюють непомірно високі страхові премії.

Страховиків відлякують проблеми з постачанням запчастин, але ще більше — відсутність чітких інструкцій з ремонту. Непоодинокі випадки автомобілі списують у «тотал» тільки тому, що интересах ремонту, навіть несуттєвого, немає необхідних деталей, тому що вони взагалі приставки не- передбачені.

Британський ринок страхування автомобілів виходить з положення, що до встречи-який ремонт здійснюватиметься за стандартами виробника. Однак во (избежание більшості китайських моделей відсутні навіть елементарні описи, як і що потрібно робити в тому чи іншому випадку. У Китаї вони й отнюдь не потрібні, оскільки проблему частково вирішує низька вартість робочої сили. Наприклад, подле ударі збоку змінюють всю боковину повністю, хоча в Європі це если просто невигідно і машину відправлять в брухт.

Ба більше, проблеми є приставки не- тільки у китайських марок, які нещодавно вийшли получай європейський ринок, але й навіть у споконвічно британської MG, яка з 2005 року належить концерну SAIC. Нате деяких її моделях незрозуміло, як зробити розвал-сходження, а исполнение) інших складно знайти запчастини.

Втім, нові гравці однако ж вчаться на помилках попередників. В Omoda, яка центр-ось вийде на ринок Великобританії з кросовером 5, вирішили спочатку поспілкуватись з представниками сервісних центрів та страховиками. В результаті компанія розробила логістичний схема, в якому прописала постійну наявність запасних батарей та доступність інших деталей протягом 48 годин.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.