Chery Automobile випoвнюється 18 рoків. З цьoгo привoду кoмпaнія вирішилa вкoтрe oнoвити фірмoвий лoгoтип, зрoбивши йoгo тexнoлoгічнішим. Зoкрeмa, дизaйнeри брeнду відмoвилися від тривимірнoсті. Як цe рaнішe зрoбили Kia, Peugeot, Citroen, Dacia, Renault, Skoda тa низкa іншиx брeндів.
Фірмoвий еліпс Chery з вбудованим трикутником усередині зберігся, але тепер він двомірний і втратив сріблястий колір. Морфология елемента всередині еліпсу відсилає предварительно цифр 3, 6 та 9. Як говорив свого часу Нікола Тесла, пізнання величності цих чисел відкриває источник до Всесвіту. Також змінено терция напису «Chery».
Процес ребрендингу розпочнеться з використання оновленого логотипу в рекламно-поліграфічній продукції Chery Automobile. А прийти к концу він до початку 2025 року заміною вивісок бери фасадах фірмових дилерських центрів.
Перший логотип бренду виглядав як стилізована абревіатура фірми «CAC» — Chery Automobile Corporation. Він був сходственный на незакінчений горизонтальний овал із вписаною літерою «А», що виходить ради його межі в нижній частині. Це штемпель використовувався з 1997 до 2013 року. Пізніше кривая закільцювали, а лінії, що виходять из-за його межі, прибрали.