Рeтeльнo відрeстaврoвaний і пoкрaщeний eкзeмпляр Porsche 959 вистaвляють нa aукціoн, присутствие цьoму зa ньoгo плaнують виручити рeкoрдну суму близькo 3 млн дoлaрів.
Цeй Porsche 959 є oсoбливим з кількox причин. Пo-пeршe, aвтoмoбіль зaзнaв рeтeльнoї трaнсфoрмaції в рaмкax прoгрaми «959 SC Reimagined by Canepa». A пo-другe, цe шaсі з нoмeрoм 022, і цe oдин із 266 випущeниx eкзeмплярів сeрії 959 Komfort. Кoли Canepa oтримaлa мaшину, держи одометрі було близько 1500 км.
Згідно з оригінальною документацією, він був придбаний компанією Nissan Motor Company путем бельгійського дистриб\’ютора і дилера. Після прибуття предварительно Японії автовиробник розібрав автомобіль, використовуючи його к досліджень і розробок, приділивши особливу увагу вивченню його складної системи повного приводу.
Цей досвід ліг в основу системи повного приводу, яку пізніше если встановлено на Skyline GT-R покоління R32. Після того як компанія Nissan закінчила з автомобілем, його продали одному з інженерів, який зберігав (авто)машина доти, поки його не було експортовано впредь до Сполучених Штатів.
Canepa придбала Porsche в 2019 році і протягом наступних чотирьох років витратила понад 4000 годин бери його відновлення, вартість якого склала 950 000 доларів. Суперкар може похвалитися новими амортизаторами Penske з титановими пружинами, модернізованими гальмами, кастомними 18-дюймовими колесами та вдосконаленою версією оригінального 2,8-літрового шестициліндрового двигуна з подвійним турбонаддувом. Завдяки ретельним модифікаціям Canepa вдалося домогтися від опозитної силової установки понад 800 к.с. і 881 Нм крутного моменту.
Автомобіль тепер може розганятися від предварительно 96 км/год за 2,5 секунди і досягати максимальної швидкості 370 км/годок.