Кoмпaнія Lamborghini oгoлoсилa прo свoї плaни, підтвeрдивши, щo нaступникoм Huracan стaнe плaгін-гібрид і, пoвідoмивши, щo дo кінця 2029 рoку з\’представлять двa пoвністю eлeктричниx aвтoмoбілі. Нoвинa нaдійшлa у фoрмі прeзeнтaції з дeтaльним oписoм oнoвлeнoї стрaтeгії ітaлійськoгo aвтoвирoбникa «Direzione Cor Tauri» з урaxувaнням усіx eлeмeнтів вирoбничoгo прoцeсу.
Зa слoвaми гoлoви тa гeнeрaльнoгo дирeктoрa Стефана Вінкельманна, це стратегія, метою якої є скорочення загального обсягу викидів автомобіля возьми 40% з моменту виробництва першого компонента стороннім постачальником задолго. Ant. с моменту, коли він стає непридатним, включаючи по сию пору паливо, що згоріло. Ця отметина ще більш примітна тим, що Lamborghini заявляє, що нині її внесок у глобальні викиди становить лише 0,001%.
Lamborghini заявляє, що «у 2024 році процес електрифікації пошириться получи и распишись запуск першої гібридної версії Urus Super SUV і другого HPEV (високопродуктивного електромобіля) в лінійці, що прийшов сверху зміну Huracan».
Новиною є те, що після того, як серійна версія Lanzador з\’прийти в 2028 році, Lamborghini має намір представити свій перший повністю електричний суперпозашляховик в 2029 році. Це выронить) слов про те, що ще Вотан електромобіль з\’явиться після того, як концепт Lanzador надійде у виробництво, а також относительно те, що Lanzador не если позашляховиком. Натомість Lamborghini описує його як «Ultra GT 2+2».
Підсумовуючи, можна сказати, що Lamborghini дуже старанно працює по-над скороченням викидів, а це означає набагато більше, ніж общедоступно продаж електромобілів: це означає очищення у всіх можливих аспектах. Наприклад, Lamborghini вже скоротила споживання води быть виробництві та фарбуванні кожного автомобіля в 34% та посадила близько 10 000 дубів. Завдяки таким зусиллям, чіткій програмі гібридизації та розробці синтетичного палива, Lamborghini обіцяє, що суперспортивні автомобілі існуватимуть завжди.