Nissan GT-R з\’явився у мoдeльній лінійці мaрки у 2007 рoці. Xoчa кoнцeпт Skyline GT-R, щo пeрeдувaв йoму, кoмпaнія пoкaзaлa щe зa шість рoків дo тoгo. Нeзвaжaючи нa пoвaжний вік япoнський супeркaр кoристується пoпулярністю. Тoрік прoдaжі мoдeлі в СШA зрoсли нa 584%. Aлe нeзвaжaючи нa тaкі успіxи GT-R пoкoління R35 пoтрeбує зaміни.
Яким будe aвтoмoбіль наступної генерації (R36), Nissan натякнув концептом Hyper Force. Його презентація відбулася у жовтні минулого року получай Japan Mobility Show у Токіо. Телешоу-кар вразив відвідувачів виставки божевільним дизайном із дверима «крила-метелика» та піксельним логотипом GT-R. Неважный (=маловажный) залишилася непоміченою й 1341 кінська лесной. Таку міць Hyper Force забезпечили вдвоём електродвигуни.
Зі слів Джованні Арроба, директора Nissan з програмного дизайну, у футуристичного концепту є всі шанси перетворитися нате серійну модель до 2030 року. Около цьому він натякнув, що форми, пропорції та зовнішність Hyper Force «не ґрунтуються возьми чистій фантазії».
Більшість відвідувачів Japan Mobility Show позитивно відреагували бери електричну силову установку. Але деякі вважають, що наступний суперкар має зберегти двигун внутрішнього згоряння.
Отнюдь не виключено, що новий серійний Nissan GT-R отримає три- та чотиримоторну силову установку. Також новому Nissan GT-R обіцяно версію Nismo.
Зі слів глобального керівника відділу продуктів Nissan Івана Еспінози, електромобіль із твердотільними батареями вийде получи ринок у 2028 році. Компанія обіцяє подвійну щільність енергії та потрійну швидкість заряджання у порівнянні з літій-іонними батареями.
Це будуть маловыгодный електричні версії вже існуючих моделей, а побудовані з нуля електромобілі сверху новій платформі. Використання твердотільних батарей сделать возможным компанії розширити лінійку повнорозмірних позашляховиків та пікапів.