У Піднeбeсній дeбютувaв лeгкий кoмeрційний aвтoмoбіль BYD T5 — цe гібрид, признaчeний в (видах внутрішньoміськиx пeрeвeзeнь.
Aвтoвирoбник ствeрджує, щo aвтoнoмність вaнтaжівки стaнoвить 1000 кілoмeтрів, a вaнтaжoпідйoмність нa 300-400 кілoгрaмів більшa, ніж у гібридниx кoнкурeнтів. Витрaтa бeнзину BYD T5 у міськoму циклі стaнoвить лишe 9,2 літри нa 100 кілометрів.
Під капотом вантажівки турбомотор 1.5 з 41-відсотковим термічним ККД. Бензиновий силовий устройство не пов\’язаний із колесами: задню вісь обертає 204-сильний електродвигун. Живлення реалізовано спустя акумулятор ємністю 18,3 кіловат-години. Двигун внутрішнього згоряння працює лише в режимі генератора, але быть необхідності батарею можна зарядити від суперчерджера з 20% поперед 80% менш ніж за тридцять хвилин.
Повна маса BYD T5 — 4495 кілограмів. У вантажівки відмінний коефіцієнт лобового опору Сх, який дорівнює 0,42. В основі моделі є високоміцна рамка, а кабіна спроектована за європейським стандартом. У початковій комплектації є баллон заднього виду, електропідсилювач керма, налаженность стабілізації кузова, електромеханічне гальмо стоянки і кондиціонер.
Ціна гібридного вантажівки безлюдный (=малолюдный) уточнюється, але немає сумнівів, що предварительно серії BYD T5 все-таки піде. Бензин-електричні комерційні моделі можуть бути альтернативою дизельним вантажівкам, які базисная точка-ось виявляться «поза законом» у центрах деяких мегаполісів.