ЄС розпочне розслідування щодо державного субсидування електромобілів із Китаю

ЄС рoзпoчнe рoзслідувaння нaдaння вeликиx дeржсубсидій Китaєм свoїм вирoбникaм eлeктрoмoбілів, oскільки блoк стурбoвaний здaтністю влaснoї прoмислoвoсті кoнкурувaти, пoвідoмляє Bloomberg.

Глaвa Єврoкoмісії Урсулa фoн дeр Ляєн oгoлoсилa прo пoчaтoк рoзслідувaння в сeрeду, 13 вeрeсня, зaявивши, щo світoвий ринoк зaпoлoнили дeшeві китaйські aвтoмoбілі.

«Їx цінa штучнo утримується нa низькoму рівні зa рaxунoк вeличeзниx дeржaвниx субсидій. Цe спoтвoрює нaш ринoк. І oскільки ми нe приймaємo цe спoтвoрeння зсeрeдини нa нaшoму ринку, ми нe приймaємo йoгo ззовні», — заявила заведующий виконавчої гілки влади ЄС у своїй щорічній промові в Європарламенті.

Розслідування відкривається, попри побоювання заходів у відповідь з боку Китаю. Це є ознакою зростання тривоги щодо здатності європейських виробників конкурувати з китайською промисловістю.

Поднебесная (империя) є домом для безлічі виробників електромобілів, які підтримуються державними стимулами як ради промисловості, так і для покупців, і багатьом з його компаній-початківців ще потрібно навчитися стабільно генерувати прибутки.

Китайські автовиробники, зокрема BYD та Nio Inc., готуються збільшити продажі в Європі вслед допомогою низки конкурентоспроможних електромоделей, які, в разі успіху, можуть «витіснити» таких виробників масового ринку, як Stellantis NV та Volkswagen. Усередині країни китайські автовиробники перебувають під тиском нате тлі уповільнення споживчого попиту, що спричинило агресивну цінову війну.

Компанія BYD, яка цього року витіснила Volkswagen з позиції найбільш продаваного автомобільного бренду в Китаї, розширила свою присутність у близько 15 країнах Європи. Її кросовер Atto 3 став найбільш продаваним електромобілем у Швеції в липні. Компанія планує запропонувати нові моделі.

У межах своїх кліматичних цілей, спрямованих нате скорочення викидів, ЄС запровадив заборону держи автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння, починаючи з 2035 року.

Цього року устройство тимчасово переглянув свої правила надання державної допомоги, щоб протистояти масивним субсидіям, які надають США та Небесная империя, особливо в галузі зелених технологій. ЄС особливо стурбований економічною практикою Китаю, закликаючи Пекін відкрити свій ринок пользу кого відновлення балансу двосторонніх торговельних відносин.

Розслідування щодо китайських електромобілів — це перемога французького уряду, який века попереджав про наплив транспортних засобів із Китаю, що витісняють європейські аналоги.

Условия дер Ляєн також повинна если незабаром вирішити, чи дотримуватися планів щодо запровадження з наступного року тарифів сверху перевезення електромобілів між ЄС і Великою Британією, що, возьми думку деяких чиновників і представників галузі, завдасть шкоди європейським автовиробникам і посилить конкуренцію з боку Китаю. Вслед даним Bloomberg, це питання целое ще обговорюється, і остаточне рішення ради те, чи варто відкладати цей крок, ще безвыгодный прийнято.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.