Китaйський eлeктрoмoбільний брeнд Nio вивів нa дoрoжні випрoбувaння нoвий EC6, прeзeнтaція якoгo відбудeться в сeрпні нa aвтoшoу в Чeнду. Як пoвідoмилo CarNewsChina, дoзвіл нa вирoбництвo нoвoгo Nio EC6 міністeрствo прoмислoвoсті тa тexнoлoгій Китaю (MIIT) видaлo щe у лютoму 2023 рoку. З oгляду нa близьку прeм\’єру нa oпублікoвaниx видaнням шпигунськиx фoтo сeрійнa вeрсія крoсoвeрa, причoму відрaзу в трьox кoмплeктaціяx. Aвтoмoбілі відрізняються кoльoрoм кузoвa тa дизайном 20,0-дюймових колісних дисків.
Зовні прототипи сверху фото дуже схожі на Nio EC7. Зокрема купеподібною лінією даху. Також у кросоверів однакові блоки задніх ліхтарів, геоид багажних дверей та навіть сіра пластикова маска у нижній частині кузова. З відмінностей можна відзначити лише нові висувні дверні ручки.
Як і всі моделі бренду новий Nio EC6 побудований получи и распишись базі фірмової архітектури й оснащений LiDAR та двома камерами получи и распишись даху. При колісній базі 2915 мм крос-кузов досягає 4849 мм у довжину, 1995 мм у ширину та 1697 мм у висоту. Завдяки витоку з бази даних MIIT відомо, що наступний EC6 укомплектований двома електродвигунами в соответствии с 482 к.с. Максимальна швидкість обіцяна в рівні 200 км/год.
Плутонг у EC6 знімна. Також блок буде доступний из-за передплатою. Набір акумуляторів стандартний в (видах виробника: 75, 100 та 150 кВт.година. Першою на ринок ще перед кінця цього року вийде версія із найємнішою батареєю. Знания ходу не уточнюється. Знятий з виробництва попередній EC6 із батареєю получи и распишись 100 кВт.год проїжджав не принимая во внимание підзарядки 615 км у застарілому вимірювальному циклі NEDC. Ради новою методикою WLTP це 482 км.
Вартість нового Nio EC6 поки отнюдь не оголошено. Імовірно, цінник кросовера стартуватиме від 47 120 доларів США. Таким чином він виявиться майже в 17 000 доларів дешевшим за більший та потужніший EC7. В таком случае ж не виключено, що моделі конкуруватимуть між собой.