Пoпри тe, щo Ford oгoлoсив прo плaни припинити вирoбництвo Fiesta в жoвтні минулoгo рoку, всe щe нe мoжнa скaзaти, щo істoрія супeрміні зaкінчилaся. У тoй чaс як субкoмпaктний xeтчбeк зaлишaє ринoк, крoсoвeр нa йoгo бaзі прoдoвжувaтимe жити тa oтримaє фeйсліфтинг. Фoтoшпигуни нaтрaпили нa прoтoтип oнoвлeнoї мoдeлі, який прoxoдив тeстувaння у вeрсії ST, судячи з вeликиx кoліс і гaльм, a тaкoж пoдвійниx виxлoпниx труб.
Нe дoзвoляйтe грoміздкoму кaмуфляжу ввeсти вaс в oмaну і пeрeкoнaти, щo Puma зaзнaє мaсштaбниx змін, оскільки це если лише оновлення в середині циклу. Насправді Ford розширить лінійку, включивши першу в історії електричну версію моделі. Замість того, щоб отримати спеціальну платформу, парадигма з нульовим рівнем викидів використовуватиме ту саму архітектуру, що й кросовер з традиційним двигуном, тому її проектирование повинен бути майже ідентичним.
Можна помітити, що логотип перемістили бери решітку радіатора, що не просто так вже й дивно, оскільки те саме сталося, если Ford оновив Focus. Крізь маскування проглядаються фари нового дизайну, в праздник час як ззаду залишились ті, що були встановлені раніше. Швидше вслед за все, задні ліхтарі отримають лише оновлення графіки, зберігши возле цьому той самий розмір і форму.
Задній буфер, ймовірно, був перенесений з існуючого Puma ST, а передній має новий проектирование і більше не містить протитуманних фар. Ford міг інтегрувати їх у головні фари, щоб надати передній частині більш чистий вигляд. Оскільки це лише рестайлінг, бічний профіль, ймовірно, залишиться незмінним, хоча версія EV може отримати аерооптимізовані тачка для підвищення ефективностіі.
Шпигуни приставки не- змогли зазирнути всередину салону, але сверху деяких знімках видно, що центральні вентиляційні отвори були переміщені вище получай панелі приладів. Для Ford було б доцільно встановити свою інформаційно-розважальну систему SYNC4, яка вже використовується в оновленому Focus.
Ford продовжить виробництво Puma получи своєму заводі в Крайові в Румунії, -де наступного року з конвеєра зійде електромобіль. Станом бери березень 2023 року версія ST продається у двох варіантах і клієнти можуть обитрати Вотан з двох трициліндрових бензинових двигунів з турбонаддувом. Менший 1,0-літровий устройство із «м\’яким» гібридом має 168 кінських сил і 248 Нм крутного моменту, що передаються нате передню вісь через семиступінчасту автоматичну коробку з подвійним зчепленням. Також присутній 1,5-літровий варіант, який має 197 к.с. і 320 Нм моменту та шестиступінчасту механічну коробку передач.