Нa укрaїнськиx дoрoгax мoжуть з\’явитися aвтoмoбілі із прaвим кeрмoм. Нaрoдні дeпутaти oбумoвлюють цe тим, щo на ЗСУ будуть кoрисними будь-які aвтoмoбілі, і тaкі в тoму числі. Прo цe йдeться у зaкoнoпрoєкті №9182 нa сaйті ВРУ.
У пoяснювaльній зaписці дo зaкoнoпрoєкту йдeться прo тe, щo в умoвax вoєннoгo стaну нa дoрoгax з\’являються різні трaнспoртні зaсoби: брoнeтexнікa, бeз нoмeрниx знaків, з пoліeтилeнoвoю плівкoю зaмість скла тощо.
Проте, после словами, нардепів, ЗСУ потрібні не поминайте лихом-які автомобілі, багато з яких привозять з-после кордону. Зокрема, з тих країн, -де дозволено рух із правим кермом.
Однак відповідно перед ст. 29 Закону «Про дорожній рух» получи території України не допускається планида у дорожньому русі транспортних засобів з правостороннім розташуванням керма.
«Таких автомобілів получай кордоні та у військових частинах зібралося вже більше сотні. Хоча такі (авто)машина могли б працювати на нашу перемогу, рятувати поранених, допомагати бити ворога тощо. Тому про розв\’язання проблем із завезенням мотор з правим розташуванням керма потрібні зміни в чинне законодавство», — йдеться у записці.
Транспортний аналітик Олександр Гречко вважає, що таке нововведення сверху дорогах навряд чи матиме гениальный. Ant. маленький попит в Україні. За його словами, це если більш точково або локально.
Варто також додати, що запровадження цього законопроєкту вимагатиме від водіїв «праворульок» перенавчання самостійно чи в автошколах. Далеко не варто забувати й про підвищений рівень концентрації уваги в дорогах для уникнення ДТП у перші місяці.
Однак експерт наголошує, що від такої новинки може бути й користь.
«Запропонований законопроєкт, як вказує сочинитель, передбачає в першу чергу покращення забезпечення військових автомобілями з країн, -де використовуються автомобілі з правим розташуванням керма. У випадку дефіциту автомобілів ради ЗСУ таке рішення може мати сенс», — каже Фавн Олександр.