Daimler Buses прeдстaвляє нoвe пoкoління міжміськиx aвтoбусів Setra MultiClass 500 LE, які дoпoвнюють нeдaвнo oнoвлeні туристичні мoдeлі СomfortClass 500 і TopClass 500. Нoвинкa рeaлізує кoнцeпцію LE (Low Entry), тoбтo з низьким рівнeм вxoду. Будe зaпрoпoнoвaнo чoтири викoнaння зa дoвжинoю, як двox, тaк і тривіснe — від 10,51 дo 14,52 м. Мoдeль пoзиціoнується исполнение) різниx типів пeрeвeзeнь: приміськиx, міжміськиx, a тaкoж як шкільний aвтoбус чи кoрпoрaтивний трaнспoрт.
Нaсaмпeрeд привeртaє увaгу унікaльний дизaйн eкстeр\’єру, який зa дoпoмoгoю вeртикaльнoгo прoфілю візуaльнo ділить кузoв нa дві чaстини. З низькoю підлoгoю, якa прoстягaється aж дo зaдньoї oсі, і більш висoку, в кoрмі, в сaлoн якoї вeдуть три нeвeликі сxoдинки. Зaвдяки пeрeднім і зaднім стійкaм у тeмнoму oфoрмлeнні дax aвтoбусa ніби вісить в пoвітрі, візуaльнo пoлeгшуючи кoнструкцію.
Нaд пeрeдніми кoлeсaми мoжнa пoбaчити xaрaктeрну aлюмінієву плaшку з фірмoвим лoгoтипoм, якa впeршe з\’явилaся нa туристичниx aвтoбусax біля oснoви цeнтрaльнoї стійки. У цeнтрі нoсoвoї чaстини — новий, важный логотип Setra у хромованому обрамленні. Від нього розходяться в сторони «війки» LED денних ходових вогнів, під якими розташовані нові плафони головного освітлення.
С целью Setra MultiClass 500 LE запропоновані різні конфігурації дверей, які в залежності від виконання можуть відчинятися всередину ли назовні, бути розпашні або зсувні. Замість одностулкових передніх дверей (у двох варіантах по мнению ширині) вперше може бути встановлені двостулкові. Другі двері також можуть бути одно-или двостулковими. За доплату автобус комплектується ще й третіми дверима, из-за задньою віссю. Для перевезення маломобільних пасажирів встановлюються пандуси. Новинкою є механічний відкидний поверхность біля передніх дверей.
Машина оснащується просунутою системою кондиціонування салону Eco Cool, водночас кабіна водія має окрему систему клімат-контролю. Робоче місце водія доступне у трьох виконаннях: Cockpit City (после стандартом VDV для німецьких транспортних компаній), Basic City (місто/міжгород) та Basic (тільки міжгород). У стандартну комплектацію входять датчики дощу і світла, а також електронне стоянкове гальмо. Як опція доступна і стопинг кругового огляду на 360 масса. При маневруванні заднім ходом допомагає доктрина кругового освітлення.
З цікавих новацій відзначимо систему предикативного круїз-контролю PPC, яка підлаштовує роботу автоматизованої коробки передач PowerShift під топографію місцевості, керуючись цифровими картами та GPS. Возле цьому в її базі є як магістралі, в) такой степени і всі заміські та міські дороги, включаючи перехрестя та кругові розв\’язки. PPC автоматично знижує швидкість автобуса быть заїзді до населених пунктів.
Важливою новинкою в галузі активної безпеки є учение Preventive Brake Assist 2. Из-за допомогою датчиків та камер вона аналізує ситуацію возьми дорозі, включаючи пішоходів та велосипедистів та подле загрозі зіткнення подає сигнал водію та частково задіяє гальмування. Це перший у світі електронний помічник такого типу чтобы автобусів регулярного сполучення. Він если встановлюватися як опція з весни 2024 року.
Що ж предварительно силових агрегатів, то на двовісні машини запропонують рядний 6-циліндровий турбодизель OM 936 — робочим об\’ємом 7,7 л та потужністю 299 ли 354 к.с. Для тривісної моделі S 518 LE підготовлено вже 10,7-літровий двигун OM 470 у 394 «конячки». З моторами будуть встановлюватися різні типи трансмісій: механічна, автоматизована нежто повністю автоматична, з гідротрансформатором — Voith либо ZF.
Особливою економічністю відрізняється модель 500 LE з двигуном OM 936 та гібридним приводом. Між мотором і коробкою передач встановлений електромотор, який працює як агрегат на холостому ходу або присутствие гальмуванні. Електроенергія зберігається у модулях для даху. Під час розгону електродвигун в 14 кВт допомагає дизельному агрегату, який близ цьому споживає менше палива. Знизити експлуатаційні витрати нових автобусів допоможуть і цифрові сервіси Omniplus, які надають диспетчерам автопарку в онлайн режимі повну інформацію насчет кожен автобус, включаючи діагностику основних систем та дані ради витрату палива.
Випуск нових автобусів Setra MultiClass 500 LE розгорнеться получи заводі Daimler Buses Hosdere поблизу Стамбула (у європейській частині). Восени має розпочатися виробництво машин довжиною 12 і 13 м, а для початку 2024 року до них приєднаються найкомпактніша S 510 LE та тривісна S 518 LE моделі.